Tuesday, December 04, 2007

Byturer, shopping og en trist reunion

Helga begynte veldig trist, med begravelse. Kirken var helt full, og de aller fleste ansiktene var mer eller mindre kjente. Folk fra jobben, gamleklassen og nabolaget. Selve begravelsen var veldig fin, jeg gjorde mitt beste for ikke å begynne å gråte (for da klarer jeg aldri å stoppe), men prestemannen klarte selvsagt å trigge grinepunktene mine mange, mange ganger. Forsåvidt holdt det å titte ned på programmet.
Det var veldig rart å se alle fra ungdomsskolen igjen, alle guttene var blitt så voksne, mens jentene enten var klin like eller litt breiere over rompa.

På lørdagen var jeg ute med de to snertne vestkantpikene (hihi) nederst på bildet, Linda og Camilla. Det var utrolig koselig, vi så på idol, sang julesanger, og drakk til vi (jeg) falt ned fra sofaen. Gratulerer med et splitter nytt hus-fadderbarn, jenter!
En ganske hunky nabo lot oss sitte på i taxien ned til byen, og resten av kvelden forløp dansende. Må gjentas.

I dag var jeg i byen med Rita, fra klokken 11.00 til omtrent 16.30. Julegavetid!! Tok meg fri fra jobben, og det var deilig. Faktisk ble jeg ferdig med alle gavene, så nær som én, men til mitt forsvar har ikke den dvd-en kommet ut enda.

Pappa hadde forrsten bursdag i dag, og ble veldig fornøyd med Bukse, Simpsons-filmen og en beatles-biografi i bilder. Happy 56'th!





No comments: