Tuesday, September 22, 2009

Islattens sensongfalitt og ny siklekåpe


Ja da var det lenge siden siste innlegg på bloggen.
Jeg savner å skrive, har hatt konstant skrivesperre i et par år. Kanskje jeg skal kicke igang bloggen igjen, bare for å se om det funker. Kanskje jeg har glemt hvordan man staver? O-no

Siden sist har jeg jo blitt student ved Blindern, og bra er det. Tror ikke jeg kunne ha jobbet 100% noe særlig mer nå. Etter de tre månedene i barnehage lengtet jeg bare til skole.

Så hvordan skriver man en blogg igjen...Man forteller om dagen?

Dagen min har vært okey, exfac-forelesning i verdens kaldeste rom (vi snakker "skal vi gå utenfor og varme oss litt dere" i pausen).
Etterpå dro M, C og jeg til byen for å drikke kaffe, og det ble for min del årets siste IS-latte (brrrr.) Så små-shoppet vi litt, på studentvis.

Deretter dro jeg til frisøren og pruta ned prisen til 0,- kroner hos en lærling (på student/Ida-vis), mitt nu blonde hår ble litt kortere og linjalrett i kantene.

Jeg kjøpte meg endelig den sorte høstkåpa jeg har siklet på, den har vært på H&M-postere over hele byen, med innsving i livet og pelskant. Jeg har jaktet på den i 4 butikker i byen, den er utsolgt overalt. Til slutt dro jeg på stovnersenteret og fant den i alle str. og farger...grrr, tilfreds nu. Bring on the coldity...! I be prepared!

Nå skal jeg ikke lese pensum...jo, jeg skal lese pensum...eller nei...Dette studentlivet er ikke så lett å venne seg til når man bytter ut:

Jobbetid - gå hjem for dagentid - Idatid - sovetid.

Med:
lesetid - forelesning - lesetid - oppgaveskrivetid - sovetid



(Kåpebildet er hentet fra: http://shop.hm.com/no/shoppingwindow?pagename=shoppingwindow&dept=DAM_YTT_JAC&shoptype=S&type=product&modelnum=721061&market=no_NO&referer=http://www.hm.com/no/fashion/fashionstudio__fashionstudio.nhtml)

No comments: