Monday, November 16, 2009

Ida's kosehelg

Jeg bestod eksamen, og det var 200 kg bort fra mine skuldre :-D Først i ettertid fant jeg ut at bestått er alt over E. Hadde jeg visst det ville jeg ikke vært fullt så stressa, noen sa til meg at det var C.
På torsdag dro jeg innom Bogstadveigjengen, der var typen til Veslehøna i gang med å lage pizza, og Lennie Pain venta på sin respektive. Så da ringte jeg Bagel Boy og det ble en del vin og mye god pizza på alle sammen. Skikkelig spontan...parfest. Vi hadde fått stipend også, så da dro vi på Josefine's og så stand-up. Veldig gøy. Noen gjemmer seg på Josefine's for ikke å bli erta av Jånni K (konferansieren), men jeg og BB setter oss som regel lett tilgjengelig og ler høyest. Så selvsagt får vi høre det.

Dagen etter fikk jeg 'bestått', og slo til med biff og fløtegratinerte poteter til middag. Under middagsluren ringte Crazylittlepartygirl og ville ha oss ut på mer feiring. Så til Svenskeløkka bar det. Jeg har aldri vært så full før, så på slutten av kvelden ble jeg stemt hjem av BB og kompisen. Med taxipenger i hånda, litt snurt fordi jeg måtte hjem, valgte jeg å gå. Fra Youngstorget til Skillebekk over Solli plass. Langt. Spesielt når man er full.

På lørdag hang jeg, kompis og BB hjemme hos BB, så på "Funny people" og spiste pizza. Jeg var ikke helt i reparasjonshumør, siden jeg kastet opp masse før jeg fikk lagt meg dagen før.

Søndagen gikk med på en skolebok (!), 2012 på kino og et crap måltid på sjakk matt. Det er ikke lett å servere sånne folk som oss, barn av Hellstrøm liksom. Som i tillegg har spist myyyyye ute.

Hvis du noen gang besøker Josefine's, sjekk ut dette lille fenomenet:

http://hawksandwich.com/


(Jeg spurte om omsetningen av sandwichen hadde gått opp, på grunn av all mediaomtale, men nei, det var så mange som solgte Hawk nå)

No comments: