Sunday, September 30, 2012

Intet nytt fra vestkanten

Høsten er over meg for fullt, og det betyr tekopp, kosepledd, strikketøy og tente lys. Omg, jeg er 80 år gammel.

Som de andre pensjonistene, trives jeg herved med søndag-morgen-trening på SATS. Meldte meg inn på onsdag, da jeg skjønte at Manpower hadde bedriftsavtale med dem, og at det ikke ble fullt så dyrt som fryktet! Sjølyst-senteret er stort, nyoppusset og fresht. Nationaltheatret-senteret er lite, koselig og perfekt for gruppetime, og om man trener på dagtid er det nesten tomt der!

Jeg merker at jeg ikke har så veldig mye å si, sånn egentlig. A kommer hjem fra oktoberfest-guttetur om noen timer, mamma og bestemor var hos meg på middag på fredag....hmmm, jo, nå er det bare en måned til San Fran-turen også. Herregud-herregud-herregud.

Også lagde jeg is på fredag, min patenterte høst-is, med karameliserte (norske) epler, kanel, vanilje og crumble. Very good indeed. Og det var vel alt.




http://www.wpclipart.com/cartoon/people/women_cartoons/old_lady_cartoon.png.html

No comments: