Monday, September 03, 2007

Salte klyper og trøtte lærervikarer

Nå er det blitt ordentlig høst! Når man går ut om morgenen, kommer det røyk ut av munnen på ikke-røykere, og man klarer seg ikke uten jakke lenger. Dessuten må man ha pledd, masse pledd rundt seg inne. Brrrrr.

For noen dager siden måtte jeg forlate 1.klasse for å gå hjem og være syk noen dager. Stakkars barn som måtte klare seg uten lærer? Nehei, det var de som smittet meg!! Barn er faktisk ekstremt smittefarlige, de skitne små utyskene :p De hoster og nyser og spyr om hverandre. Spesielt nå om høsten. Også har de lus! Men det skal jeg ikke ha!

På lørdag var jeg og Rita i nabokommunen i 20-årsdagen til Karianne, med både slekt og venner av henne. Pene mennesker, god mat og mye drikke :D

I dag hadde jeg 3. klasse fra morgenen til 13.15, og SFO til 16.30 etter det. Lange dager, men veldig gøy er det jo. Litt lett for å sovne på sofaen etter det.

Krl er forresten veldig hmm, i alle fall når jeg må lese høyt fra bibelen. Føler meg som en prest, mens jeg egentlig vil si "TA DETTE MED EN KLYPE SALT"

Jaja.


Savner disse to, men IKKE snøen i bakgrunnen

2 comments:

Anonymous said...

Aw, savner deg også, Ida. :) Fint å høre du har blitt kvitt alle barnevirusene.

Må ha vært vanskelig å ha KRL for en haug med barn. o_O Hadde det vært meg hadde jeg sliti forferdelig med å ikke si "Dette er IKKE fakta, unger" opptil flere ganger. :P

Men så lenge du tar deg av KRLen er det ihvertfall ingen som blir hjernevasket på skolen. Takket være Ida vil barna fortsette å tenke selv! :D

Anonymous said...

Halan <3
Savner deg også, mama!