Sunday, May 27, 2012

Babushka-nachspill

Vi prøver enda en gang med en slik en bloggaktivitet:

I går var det MGP-fest på Sagene. Finalen viste seg å ikke være så mye å feste for, men det ble likevel flankeball (det var gøy), og geléshots (like grusomt som jeg husket) og allsang på grensen (til kattejammer)

Jeg kan ikke skjønne hvorfor folk liker MGP, jo jeg liker å bruke sendingen som unnskyldning for å ta en liten fest, men guri meg, så mye kjedelig. Så ikke forskjell på noen av artistene en gang, alle hadde langt hår, lang kjole og mye sminke.

Så nær som de russiske bestemødrene! De var all right - de bakte kaker og greier mens de sang, da får det jo ikke blitt feil. Haha, tenk å ha den gjengen på nachspill.

Det var i alle fall en koselig fest, spesielt gøy likte jeg flankeball, som er drikkeversjonen av kubb, bare raskere og med mindre regler. Har prøvd å spille kubb etter en flaske vin, det er gøy, men svært komplisert. La forresten merke til at et menneske i blokka ovenfor filmet oss, så kanskje vi blir en YouTube-hit. "Norwegians gone wild"?

Kom hjem til "asylmottaket" i dag, veggene hadde nesten smeltet selv om de er av mur. Da var det bare en ting å gjøre, stikke å avkjøle seg på Sognsvann. Salige himmel, det var deilig. Is fikk vi også kjøpt. For en kveld :) Årets første-men-ikke-siste bad!

Da var det visst ikke noe mer! Siste innspurt på Bacheloroppgaven de neste dagene - Shit keeps getting realer and realer.






















No comments: