Thursday, May 31, 2012

Manpower Abbey

I går satt jeg meg på Sofus Bugge for å printe ut hele bloggen. Det ble en durabelig bunke, og for første gang  ever har jeg brukt opp utskriftskvota!

På tirsdag følte vi oss ferdig med Bachelorprosjektet, og sendte det inn! I dag har fristen gått ut, og om tre uker får vi karakter. I min treårige karriere på Blindern tror jeg neppe jeg har levert noe som jeg har hatt en såpass god følelse på. Bank i bordet.

Jeg har nå hatt sommerferie i hele to dager, som jeg blant annet har brukt på resten av Downton Abbey. Det er en TV-serie som jeg hele tiden har hatt mistanker om at passer meg perfekt, derfor ønsket jeg meg den til bursdagen men utsatte det å se på den til nå. And I'm glad I did, for fytterakkern jeg elsker den jo!!

Hver episode varer i over en time, syv-åtte episoder per sesong. Jeg har ikke klart å legge meg om natta, så lenge det er så spennende hele tiden. Hvordan skal jeg klare å vente på sesong tre!? Heldigvis har jeg kontakter i England, regner med den kommer ut på DVD raskere der. Denne skal ikke lastes ned, denne skal eies.

I dag har jeg trent for første gang på en stund, så morgendagen blir hard. Sist jeg hadde trent etter et kort (langt) opphold falt jeg på rompa når jeg skulle komme meg under gitteret på jobb etter stengetid, så støl var jeg. Moro for unga. I tillegg til å falle på rompa i morgen skal jeg på møte med en hyggelig jente fra Manpower som jeg møtte på Karrieresenteret på Blindern. Hun skal fikse jobb til meg, forhåpentligvis.

Fikk tilbakemelding fra jobben jeg søkte på sist, jeg kunne absolutt fått den om jeg hadde vært motivert, men valgte å takke nei. Håper ikke jeg angrer på det når jeg sitter hjemløs og arbeidsløs utenfor Narvesen sammen med romfolket neste måned. Neida. It will not come to that.


No comments: