Monday, October 22, 2007

Siden sist

Hadde en helt flott helg. På fredag koste jeg meg hjemme, sovna foran en film på sofaen. Sånn det skal være på fredager.

På lørdag våknet jeg etter en god natts søvn og busset innover mot Oslo, der jeg møtte Charlie, Anne, Karly, Bente og Ole Kristian. Gjorde ikke så mye i grunn, rusla rundt, fant gave til Camilla og fikset hælene på støvlettene mine (hurra!) Så spiste vi litt og hørte hva som var nytt siden sist. Flott at de har begynt å reise innover såpass ofte :) Så slipper jeg å forlate Oslo, mener jeg.

Jeg dro hjem, og noen timer senere satt jeg på bussen til Oslo igjen, denne gangen til Sofienberg for å hente Lene og Sara.

Leiligheten til Linda, Camilla og Ida var kjempefin! Spesielt beliggenheten midt i Bogstadveien og høyden under taket. Det var ganske mange der, men Sara og Lene var småsyke og blakke, så de forlot meg og dro tilbake til Løkka.

Så var det noen ting, og snakk og sånt, var inne hos naboene deres en tur, så husker jeg ikke veldig mye mer før jeg sto alene på trikken til Grünerløkka. Der møtte jeg både en startspiller og andre koselige folk. Kom meg til og med av på riktig stopp :) Egentlig skulle de hos Linda også ut, men Ida ble dårlig, så de turte ikke dra fra henne.

Senere dro en hel gjeng ut på Grünerløkka. Og det var koselig :) Så ble jeg jammen alene igjen... med mine nye venner...Som jeg ikke helt husker hvem var nå da, men han ene var visst stylist på Top model. Yes da.

Etterpå var det et kjempelangt nach hos Sara, Lene og dem, til omtrent klokka 8, før sofaen ble inntatt.

Fin-fin helg :D

...Neste mandag skal jeg begynne på en streng diett i noen uker :p Sammen med mamma. Følg med...Dam-tam-taaah

No comments: