Wednesday, March 07, 2007

Bursdag:)

I dag våknet jeg kl. 06.30 av at mamma åpnet døra mi og kom inn med gaver. Akkurat som da jeg var liten :) Litt glad for at jeg er hjemme på bursdagen. Jeg fikk mye fint, blant annet flere bøker og smykker. Også en sinnsykt digg hodepute. Thanks mama. Hun også ta meg med på litt klesshopping senere. Klær!!


Jeg fikk bursdagsmeldinger i en jevn strøm hele dagen, både fra Danvikinger og venner rundt omkring. Kjempekoselig :)
Det var faktisk bare en som glemte det. Og det kunne jeg ikke bry meg mindre om.


Ellers var jeg på sykebesøk hos lille Marie, som var blitt (forhåpentligvis ikke fylle-) syk etter skoledisko i går.
Så ble jeg med pappa på handletur, siden jeg skulle lage marinert kyllingfilét til middag, igjen. Det er altså yndlingsretten.

Snakket med både Bestemor og Bestefar. Sistnevnte spurte om kontonummeret mitt, det er jo alltid koselig.


Hmm, så kom Sara og Lennie på besøk, tett etterfulgt av Rita og en venninne fra skolen, og deretter Karianne. Spiste digg og snakka, blir mye sånt i det siste, og det er jo kos.

Ringte Ken, som jeg ikke hadde snakka med på leeenge, og han er fortsatt med på Åpen dag i morgen. I tillegg til Karl-Martin som kommer fra Tønsberg. Nå har jeg hørt at skolen har fått litt kritikk. Men vær så god, skole, overbevis meg.


Så fikk jeg bursdagsmelding fra Stian, som er utpå havet nå :)

Og til slutt snakket jeg med Tommy :)


Fin dag.


Jo, også skrivepraksis...Det går jo...ok. Skriver ikke så mye men. Lurer på om bloggen teller.



Bilder fra dagen kommer!




















Ole K og Krista :)

No comments: