Monday, March 12, 2007

Lillestrøm og utdanningsvegring

Man må vel blogge litt igjen. Her i hjemme går det bra, begynner å vende meg litt til tanken på å jobbe et år, spesielt da jeg fant ut at man må ha et forkurs i Bed.øk før man begynner på OMH. Jeg er veldig lite smart i økonomi, det er det eneste faget jeg har vært nær å stryke i. Ehm, bortsett fra matte.


Kan vel ta det kurset, men trenger litt slappe-av-tid for hodet mitt først. Et år med, jobb, party, litt reising og denslags. Høres flott ut akkurat nå. Fhs ble ikke akkurat et avslappende år, så. Da blir det vel sånn, om jeg ikke faller over en spennende, skreddersydd og økonomiløs skole.


Skal vi se, i dag har jeg vært på shoppetur i Lillestrøm og Strømmen, sammen med Lene og Sara. Fikk bursdagspenger av bestemor i går, så da ble det bukse, 1 genser og enda en genser, et skjørt, topp og øredobber. Og kebab :D På et nytt sted i Lillestøm som var ordentlig koselig. På lørdag fikk jeg mp3-spiller av mamma, forsinka bursdagsgave. Den er søt.


Gleder meg kjempemasse til lørdagen, for da skal det feires igjen :) Skal vorse hos Sara, før vi drar mot tigerstaden, til et psytranceparty der. Sånn musikk er ordentlig gøy å danse til. Party! Kjipt at det bare er mandag, men man skal nok få litt ut av uka før den tid.


Ooooh, snart drar alle vikingene til USA. Jeg har reisefeber på vegne av dere alle. Iiiiih.


I dag ble jobbsøknad levert til Prix, så får vi håpe de innser hvor mye de trenger meg i kassa. Også har jeg vent meg til sveisen faktisk :) Og gleder meg til Charlies bursdagspakke kommer i posten.


Artig (ikke helt ukjent) sang med hunk i videoen: http://www.youtube.com/watch?v=zI9aJDVg7o4






No comments: