Tuesday, March 27, 2007

Return of the kassadame



I morges våknet jeg tidlig, og godt var det. I dag var nemlig dagen jeg skulle på "opplæring" i butikken jeg jobbet i fjor sommer. Ica! Siden jeg bor 2,5 minutter unna butikken, er det lett å komme på kort varsel og sånt. Super-ekstrahjelp.

Jeg var helt sikker på å ha glemt alt om både kasse og oppgjør, men oi det satt. Så da gikk jeg ut i det blå etter 4 timer, med nyoppfriskede kassadamekunnskaper og hodet fullt av PLU-koder.
Hvis jeg skal ha det jobbe/reise-året etter fhs, så bør jeg nok skaffe meg en litt mer spennende jobb. Kassadameri blir fort kjedelig.
Om to dager har den godeste Charlie bursdag, og Linn har allerede hatt (regner med at dagen ble feiret American style), så i påsken må jeg finne på noen lure gaver. Spesielt Charlie har imponert stort, med Narnia-trilogien, Skjønnheten og udyret og den geniale Knut Nærum-t-skjorta :D Så her må det tenkes. Jeg har et par idéer alt.

No comments: