Wednesday, March 21, 2007

Irske puber og facinerende linking

I går var jeg sammen med Linda og en som heter Miriam, vi var på Oslos eneste irske pub, The Dubliner. Der var det sinnsykt stilig, med irske bartendere, live-musikk og to barer. Det var faktisk folk der, selv om det var tirsdag. Bortsett fra i jula, påsken og kanskje på sommeren, er ikke tirsdagsfyll så normalt. Men når man får drinker, og i tillegg er en av de som ikke tåler så mye, så blir det nettopp fyll.

Før vi gikk ut satt vi i Lindas leilighet og spilte et veldig morsomt drikkespill fra London som het ett eller annet. Det gikk ut på å gjette hvilken av to alternativer medspillerne ville valgt. Og dette var "raunchy version". Sånn, "hva ville du helst spist av...", og "ville du gjort...for så og så mye penger". Og mer dirty, ekle ting. Veldig morsomt var det.

Alle menneskene i verden kan linkes sammen, med kun to personer i mellom sies det. Og det prøvde jeg i går.
Lindas venninne, Miriam - gått i klassen under Sara i Skedsmo, link: 1 person.
En fyr ved navn Chris - gode venner med barneskolenemesisen min, H. Og dessuten lillebroren til x-en til HS, og i tillegg en Sara har hatt relasjoner med. Mange linker.
Ganske facinerende?

Jeg likte puben som sagt veldig godt, det løp til og med en liten valp ved navn Lea, rundt under bordene. Etterpå etterlot vi Linda med fyren ved navn Chris, og gikk på Deli De Luca for å kjøpe kake. Det ble stekte nudler med kylling, kake og skittles med tropisk smak faktisk. Mmm.

Skal vi se, andre ting? Savner USA-menneskene en del. Fikk en superpakke i posten fra Charlie, med Knut Nærum-t-skjorte(!!), "skjønnheten og udyret" :D og en Moby-cd som Anne hadde brent til meg. Post er gøy! Spesielt pakker :)

På lørdag var vi hos Frank i steden for å gå ut, men alle kom, så det var gøy. Til og med noen folk som jeg får ute-av-kroppen-opplevelse av å se ute av Oslo :p Jeg visste på en måte ikke at
de kunne forlate bygrensa. Til og med HS var der, som en overraskelse, hun bor jo i Nederland.

Lørdagen som kommer skal vi prøve et nytt utested, det ligger på toppen av en høy bygning, ved youngstorget. Blir spennende :)

Det var vel alt, sliten nå. Onsdagsfyllesjuk etter tirsdagsfyll. Jo, også drømte jeg om Harald Eia igjen.

















Anne i blackbox med dramabamsen

No comments: