Thursday, October 08, 2009

Skravleblogg med noe fint om Melody Gardot

Jeg sitter her på jobb, skulle egentlig lest til eksamen da men, penger er fint. Oktoberfestivalen kan jeg se langt etter, det støver av lommeboka. Glad det ikke er vinfestival, øl smaker likevel dritt. Så hvis vi ser bort ifra det sosiale aspektet, og at folk akkurat nå, as I speek, sitter 500 meter unna på Nøff og koser seg, så er det greit. Grummmmf.

I kveld blir pusen hentet, og takk for det, jeg sover ikke så godt. Små puser kan lage mye bråk.
Lutti flyttet i går, så nå har vi et stort tomt rom med masse ekko i. Heldigvis blir det fylt opp med Drammenserpike i løpet av helgen.

Jeg har røkt fire i dag, en halv mer enn i går, det var litt feil vei, men i kveld kommer rullen med Gøteborg Rapé, og da skal jeg ikke bomme av noen!

Vi har fått gruppeinndelinger for praksisperioden nå, vi skal lage kortfilm om noen uker, og er veldig fornøyd med gruppa. Den er en blanding av folk jeg har snakket litt med og folk jeg ikke visste fantes. Håper de er kreative og har høye ambisjoner om å ta med en uio-oscar hjem.

Det mest spennende som skjedde i dag, var det studielederen fortalte oss, at i løpet av oktober skal vi se "engelen" av Margreth Olin, og i tillegg kommer hun og snakker med oss om filmen. Og ikke nok med det, 2 skuespillere fra filmen kommer også. Sånt syns jeg er stas da. Inspirerende det. Har hatt lyst til å se den lenge nå, men kino-partner Bagel Boy tente ikke på ideén.

Nå er det snart stengetid, etterpå skal jeg til BB og hjelpe ham å vaske i butikken, just from the kindness of my heart.

Også må jeg bare si noe fint om Melody Gardot's plate "my one and only thrill", som jeg fikk lov av sjefen å kjøpe i sted: Den er fin den...! Takk til Skavlan

No comments: