Thursday, June 14, 2012

Kandidat-kanapée

I fem år nå har vi fått bruke svigers' hus som vårt private feriehjem. Det er et flott sted med alle fasiliteter, inkludert sjøutsikt, fulle frysere og to lånebare biler. Områdets dyreliv må også nevnes:







Ikke minst denne lille krabaten:




Anders skulle ut med søpla nedi veien, så ser han denne lille musebabyen. Den ser jo død ut, men det var den ikke. Tror den ble tatt av en fugl, som mistet den igjen. Den kviknet til etter hvert, men fortsatte å besvime litt innimellom. Til slutt måtte vi tilbake til Oslo, så vi la musa under et tre (forhåpentligvis i nærheten av musefamiliens bosted). Håper det gikk bra med den. 

I går var det Bachelormarkering på UiO. Med korsang (får gåsehud av korsang, helt Harry Potter-feeling med en gang). I tillegg var det kanapéer, jazzmusikk og taler. Var mye familie der, ikke min da, men generelle familier-med-kameraer. Min representant og fotograf på rad 11 var Karianne:



I dag skal jeg gjengjelde fotograf-tjenesten, Karianne har fremvisning av sluttkolleksjon på Spikerboks i Nydalen, sammen med klassen sin i søm og design. Jeg stiller med nyladet kamera og klappetrente hender.

Kanapéer:



Mmm...

Stort mye mer har jeg ikke å si, bortsett fra at det er CC-dagene på fredag-lørdag, det blir gøy.

No comments: