Sunday, June 24, 2012

Moonrise kjedelig

I dag sitter jeg atter i Fredrikstad. Visningen hos de tre guttene gikk greit, men var et kort møte, de hadde mange visninger, og hadde jeg vært tre gutter som skulle valgt én jente å bo med, så hadde jeg valgt den heiteste. Så vi får se. Får svar i morgen.
Er en annen leilighet jeg sikler litt på, også på Frogner, den er virkelig fin + en del billigere. Har sendt en mail, håper de svarer.

I morgen blir det seriøs-pakking på hybelen, alt skal ut. Skal spørre Karianne om hun kan hjelpe meg å få ut pulten. Vi trenger heldigvis ikke søppeltaxi på Kringsjå, vi kan bare sette ting ned i boden så er det borte i løpet av en time, ikke tull engang.

Men dette er kjedelig, det merker til og med jeg. Supplerer med litt bilder:




















Det første er fra en kveldstur i Oslo, det andre er en meget god mojito fra Fredrikstad. Hjalp det litt? Kanskje.

Jeg vil se Moonrise Kingdom nå - God søndag!

No comments: