Monday, June 18, 2012

Sykebloggen

I morgen skal jeg på enda en visning, denne er også på Majorstuen. Veldig lite soverom, men veldig stor leilighet. Vi får se. Begynner å bli mildt stressa av å ikke ha noe sted å bo. Driver og småpakker litt her og der, det er virkelig ikke noe jeg liker å gjøre. Spesielt siden jeg er småsyk i tillegg. Bajs.

En annen ting som skjer i morgen er middag med Anne og Karly. Det er en stund siden nå, så det blir kjempekoselig! Håper bare ikke jeg besvimer i pizzaen eller noe. Virkelig ikke toppform på meg i dag gitt.

Kariannes motevisning var veldig stilig, mange fine plagg - jeg tok godt over 100 bilder, men selvfølgelig begynte batteriet å svikte rett før Kariannes kolleksjon. Fikk tatt noen bilder da, men heldigvis kjente Karianne en på første rad som hadde speilreflekskamera. Modeller i bevegelse + lys i bevegelse = Idas kamera holder ikke mål uansett.

CC-dagene var også ganske gøy, fikk solgt litt, selv om det var mye tilbudsvarer i omløp. Vi konkurrerer nemlig fra uke til uke om å ha best gjennomsnittssalg, og mitt var ganske høyt før helgen kom. Heldigvis jobbet de andre jentene også, så deres gjennomsnitt gikk også rakt til helvete.

Jeg kjøpte meg manualer før helgen, endelig! Når jeg jobber såpass mye som nå så er det lettere å legge inn styrketreningen litt her og der som det passer. Det jeg ikke hadde regnet med var at 18 kg egentlig er ganske tungt å bære med seg rundt. Enda 18 kilo i flyttelasset, aaaargh. Men men, hadde hatt lyst på det lenge, fant det endelig billig på XXL nedi sentrum.

Da orket jeg egentlig ikke å si noe særlig mer, tror jeg kollapser i sengen nå, før den forsvinner med flyttelasset.


No comments: